top
Print side E-mail side 

PROJEKTCHEF – MULIGHED FOR MEDEJERSKAB

PROJEKTCHEF – MULIGHED FOR MEDEJERSKAB

Renoveringsopgaver - Ledelse - Bygningskonstruktør/Arkitekt/Ingeniør

Er du en dygtig leder og har du ambitioner om at blive medejer af din kommende arbejdsplads? Så kunne denne mulighed være noget for dig! Brænder du for renoveringsopgaver og kan du byde ind med know-how og unikke løsninger til forskønnelse af bybilledet – primært i Københavnsområdet?

People Company søger for kunde, en Projektchef med en faglig baggrund som f.eks. Bygningskonstruktør/ Arkitekt/Ingeniør med ledelseserfaring og god indsigt i renoveringsprojekter og erfaring med salg af rådgivningsydelser i forbindelse med renoveringsopgaver af den eksisterende boligmasse i Storkøbenhavn. Vores kunde er et mellemstort, veletableret og anerkendt rådgivende Ingeniør- og arkitektfirma, beliggende centralt i København.

Jobbet:

Vores kunde har travlt og ønsker at udvide ledelsen med en Projektchef, der også får muligheden for at indgå i ejerkredsen af virksomheden. Sammen med firmaets øvrige medarbejdere, skal Projektchefen – udover sin ledelsesmæssige rolle - også selvstændigt finde og løse opgaver vedrørende renovering og istandsættelse af den eksisterende boligmasse. I virksomheden er der både ingeniører, arkitekter og bygningskonstruktører, der arbejder tværfagligt med de mange opgaver, der løses for bygherrer, som typisk er andels- og ejerforeninger eller udlejningsselskaber. Opgaverne spænder vidt og omfatter typisk bl.a. tag- og facaderenoveringer, altanprojekter, udskiftninger at tekniske installationer samt kloak- og fugtsikringer. Med udgangspunkt i en meget selvstændig rolle og som en del af virksomhedens ledelse, vil dine arbejdsopgaver bl.a. indeholde:

Arbejdsopgaver:

  • Du får den overordnet daglig ledelse af virksomhedens faglige aktiviteter og sikre at tidsplaner overholdes og at firmaet leverer høj kvalitet i opgaveudførelsen
  • Du bliver på sigt virksomhedens ansigt udadtil og det bliver dit særlige ansvarsområde at opbygge og vedligeholde såvel eksisterende som nye relationer til kunder og samarbejdspartnere
  • Du arbejder selvstændigt med projektering af større og mindre byggeprojekter og dine kollegaer kan og vil naturligvis bistå dig, hvis der er behov for det
  • Du har den direkte kontakt med bygherrer vedr. projektering, udbud, tilsyn og økonomistyring for de sager som du har eget ansvar for
  • Du fører selvstændigt byggetilsyn og udfører afleveringsforretning og sikrer at tidsplan og økonomi overholdes på din egen byggesag
  • Og så bistår du dine nye kollegaer med en hjælpende hånd og sparring, hvis der er behov for det
  • Du har sammen med den øvrige ledelse ansvar for den forsatte udvikling af virksomheden.

 Din baggrund og kvalifikationer:

  • Du har en faglig uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør eller arkitekt og gerne med en håndværksmæssig baggrund
  • Du har mindst 10 års erfaring med projektering af renoveringsopgaver og byggestyring
  • Du har en solid ledelseserfaring på området, herunder direkte personaleansvar
  • Som leder har du blik for at skabe succes gennem andre og har et helhedssyn på work-life balance
  • Du trives med, selvstændigt, både at projektere og føre tilsyn med opgaverne
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau
  • Du er målrettet, robust, resultatorienteret, udadvendt og fleksibel indstillet
  • Du evner at holde mange bolde i luften og er vedholdende i dit arbejde 
  • Du har en udpræget ordenssans, er kvalitetsbevidst og får fulgt opgaverne til dørs
  • Du evner kontakten til både høj og lav, uanset om det er bygherrer, rådgivere, håndværkere eller entreprenører du er i kontakt med, som vi mener tackles bedst med et smil på læben.

Kunden tilbyder:

  • Et attraktivt, selvstændigt og udadvendt job, hvor du får mulighed for at arbejde med såvel ledelse som selvstændigt med dine egne projekter og samtidigt får mulighed for at sætte dit synlige præg på byfornyelsen i Københavnsområdet
  • Du får muligheden for at blive medejer af virksomheden, hvilket forventes at blive effektueret efter meget kort tids ansættelse, evt. fra starten
  • Du bliver en del af en spændende og veletableret virksomhed, der har udvist gode resultater i en meget lang årrække
  • Du får et roligt, stressfrit og stabilt arbejdsmiljø med firmaets dygtige og dedikerede kollegaer og formentligt flere i de kommende år
  • Løn efter kvalifikationer. Lønpakken sammensættes individuelt med en god fast løn samt en fælles bonusordning og andre benefits efter aftale. Aftale om medejerskab forhandles på fordelagtige vilkår
  • Tiltrædelse snarest muligt efter aftale

Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os hurtigst muligt via dette link.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 7022 1711/2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk.Virksomheden bliver ikke orienteret om din ansøgning uden forudgående aftale.

Om virksomheden:

Vores kunde er et veletableret rådgivende ingeniør- og arkitektfirma, som har eksisteret i en længere årrække og har dermed mange års erfaring. Med stor ekspertise tilbydes rådgivning og bistand inden for enhver byggeteknisk opgave. Virksomheden er i vækst, er velkonsolideret og har en stigende opgavetilgang. Kunde har en god og sund økonomi og har i alle årene haft et positivt resultat.

De typiske kunder og samarbejdspartnere er ejer- og andelsboligforeninger, ejendoms-administratorer, private udlejere, samt stat og kommune.

People Company ApS
Lyngebækgårds Allé 8-10
DK -2990 Nivå 
+45 7022 1711
 



 

© 2019 People Company ApS.
webshop.io Content Management System.
HTML5 / CSS3