top
Print side E-mail side 

Lønbogholderi – Deltid/Freelance ca. 20-30 timer per måned
fordelt på 4-5 arbejdsdage/Centralt i København

People Company søger for kunde en lønbogholder – på deltid med fleksibel arbejdstid eller tilknyttet fast på freelance-basis, hvis du har dit eget firma. Der er tale om lønbogholderi for primært funktionærer og en række tilknyttede personer.

Om jobbet:

Som lønbogholder indgår du i den administrative organisation på lige fod med de øvrige kollegaer. Du får ansvaret for at varetage alt lønbogholderi for organisationens fastansatte (primært funktionærer) og øvrigt personale. Du bliver en del af økonomiafdelingen, hvor alle organisationens bogholderi- og regnskabsopgaver løses.

Dine arbejdsopgaver bliver helt enkelt at:

  • udarbejde løn for organisationens virksomheder og ca. 40 medarbejdere, hvoraf hovedparten er funktionærer. Der er også en række tilknyttede personer, der skal have afregnet forskellige former for honorarer/vederlag og udlæg
  • bogføre alt løn og foretage afstemninger af alle lønformer i flere enheder, herunder ferie- og sygdomsregistrering, søgning af sygedagpenge etc.
  • komme med input og forslag til effektivisering af lønfunktioner og relaterede IT-systemer, som organisationen hele tiden arbejder med at optimere udbyttet af

Om dig – personlige kompetencer og faglige kvalifikationer:

  • Du har prøvet det før – dvs. minimum 5 års erfaring som lønbogholder og gerne erfaring med bogholderi
  • Du har gode IT-kundskaber – og det er en fordel, at du har kendskab til Navision, samt Danløn og der anvendes også fraværssystem og udlægs-afregningssystem. Det forudsættes, at du er lidt af en excel-haj
  • Du har en god indsigt i og holder dig opdateret omkring lønrelevante forhold, herunder et godt kendskab til funktionærloven og ferielov mv.
  • Du kan have en ret bred uddannelsesmæssig baggrund, dog vil det blive betragtet som en fordel med en administrativ uddannelsesmæssig baggrund inden for f.eks. regnskab/økonomi og erfaring i de nævnte programmer
  • Som person er du serviceminded og løsningsorienteret samtidig med, at du er systematisk og struktureret!  Det får du brug for, når du skal kunne håndtere en til tider hektisk hverdag og mange bolde i luften samtidigt. Det kræver et godt overblik og god prioriteringsevne – og et konstant smil på læben overfor dine kollegaer og andre samarbejdspartnere. Især fordi du ikke er der dagligt.

Du tilbydes:

  • Et spændende, udadvendt job på en central funktion, der arbejder på tværs af hele organisationen
  • En fleksibel arbejdstid – forstået på den måde, at vi forestiller os, at du kommer i organisationen 1-2 dage i den første uge af måneden og 2-3 dage i den 3. uge af måneden, hertil kommer 2-3 dage i forbindelse med kvartalsafstemning hver 3. måned. I mellemtiden vil du kunne varetage din funktion ved at overvåge din mail, som du kan besvare hjemmefra. Det vil være muligt at tage en dialog om arbejdstidens sammensætning. Det vigtigste er at vi finder en model, der virker for alle parter
  • Ansættelse i en veldrevet organisation i en stilling med en stor kontaktflade og mange spændende udfordringer og udviklingsmuligheder - såvel fagligt, som personligt
  • En gagepakke, der forhandles individuelt efter kvalifikationer – indeholdende fleksibel arbejdstid, frokostordning, sundhedsforsikring og en række sociale arrangementer i løbet af året, som du selvfølgelig bliver en del af
  • Tiltrædelse – efter aftale, men gerne snarest muligt

Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig.

Søg jobbet her. Vi behandler de indkomne ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest muligt, så du er sikker på at komme i betragtning. Organisationen orienteres ikke om dit kandidatur, før vi har afstemt det. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk.

  

Om organisationen:

Organisationen er en etableret spiller på sit område, hvor den har været en aktør i mange år.

Kontaktfladerne i organisationen er mange og organisationen har en meget stor berøringsflade. Organisationen er beliggende centralt i København i egne, velindrettede, hyggelige lokaler og beskæftiger i alt ca. 40 medarbejdere.

People Company

Its all about people… - er vores slogan. Og vi synes det siger det meste. People Company er et konsulentfirma, der tager udgangspunkt i at skabe størst mulig effekt af det eneste parameter konkurrenten ikke kan efterligne med det samme – ”People”. Vores mål er at skabe fremgang gennem mennesker. Fremgang for virksomheden – og fremgang for mennesket. Det giver bedre resultater for alle på lang sigt. People Company holder til på Lyngebækgård i naturskønne omgivelser tæt på Hørsholm og løser opgaver for en bred vifte af danske virksomheder inden for rekruttering, organisationsudvikling, strategi- og forandringsprocesser, ledersparring og ledergruppeudvikling samt teambuilding.  Læs mere på peoplecompany.dk

People Company ApS
Lyngebækgårds Allé 8-10
DK -2990 Nivå 
+45 7022 1711
 



 

© 2021 People Company ApS.
webshop.io Content Management System.
HTML5 / CSS3