top
Print side E-mail side 

Økonomimedarbejder – København

People Company søger for kunde en økonomimedarbejder/bogholder, der har lyst til at arbejde med en bred vifte af opgaver med mange bolde i luften samtidigt. Du skal være nysgerrig på, hvordan området bevæger sig mere og mere ind i den digitale tidsalder. Er det dig? – så se her.

Om jobbet:

Som økonomimedarbejder indgår du i den administrative organisation, hvor du får ansvaret for at varetage alt debitor/kreditor og finansbogholder for organisationens 7 enheder. I tæt samarbejde og med reference til økonomichefen og sammen med dine to kollegaer i økonomiafdelingen, bliver du en central person i dagligdagen, men også i den videre udvikling og effektivisering af de tekniske og administrative løsninger i organisationen.

Dine arbejdsopgaver bliver at:

  • Finansbogføring og afstemninger i flere selskaber
  • Foretage betalinger og bogføring for de 7 enheder
  • Fakturering og opkrævning
  • Debitorstyring og debitorkontakt
  • Indberetning af moms, samt momssandsynliggørelse
  • Rykker-håndtering i forhold til debitorer
  • Indberetninger af B-indkomster
  • Indberetninger i forskellige sammenhænge
  • Proaktivt i forhold til forslag l effektivisering af regnskabsfunktioner og IT-systemer

Om dig – personlige kompetencer og faglige kvalifikationer:

  • Du har prøvet det før – dvs. minimum 3-5 års erfaring som økonomimedarbejder
  • Du er systematisk, struktureret, selvstændig og proaktiv i forhold de udfordringer du møder
  • Du har gode IT-kundskaber – med en nysgerrig og proaktiv tilgang
  • Du har kendskab til Navision 2016, alternativt har du en bred erfaring med økonomisystemer
  • Du skal være lidt af en Excel-haj
  • Du kan have en ret bred uddannelsesmæssig baggrund, dog vil det blive betragtet som en fordel med en administrativ uddannelse
  • Du skal kunne lide i perioder at have en hektisk hverdag og mange bolde i luften samtidigt
  • Du kan lide at skabe dig et godt overblik og udnytte dine prioriteringsevner
  • Du har et godt humør og positiv indstilling - både i forhold til kunder, kollegaer og samarbejdspartnere

Du tilbydes:

  • Et spændende og udadvendt job på en central funktion, der arbejder på tværs af organisationen
  • Ansættelse i en veldrevet organisation i en stilling med en stor kontaktflade, mange spændende udfordringer og udviklingsmuligheder - såvel fagligt, som personligt
  • En organisation og et team med højt til loftet og båret af et godt humør
  • En gagepakke, der forhandles individuelt efter kvalifikationer – indeholdende fleksibel arbejdstid, frokostordning, sundhedsforsikring og en række sociale arrangementer i løbet af året
  • Tiltrædelse – hurtigst muligt og efter aftale.

Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig.

Søg jobbet her. Vi behandler de indkomne ansøgninger løbende, så send din ansøgning snarest muligt, så du er sikker på at komme i betragtning. Organisationen orienteres ikke om dit kandidatur, før vi har afstemt det. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk.

  

Om organisationen:

Organisationen er en etableret spiller på sit område, hvor den har været en aktør i mange år.

Kontaktfladerne i organisationen er primært indenfor de kreative fag, hvor organisationen har en meget stor berøringsflade. Organisationen er beliggende centralt i København i egne, velindrettede, hyggelige lokaler og beskæftiger i alt ca. 30 medarbejdere.

People Company

Its all about people… - er vores slogan. Og vi synes det siger det meste. People Company er et konsulentfirma, der tager udgangspunkt i at skabe størst mulig effekt af det eneste parameter konkurrenten ikke kan efterligne med det samme – ”People”. Vores mål er at skabe fremgang gennem mennesker. Fremgang for virksomheden – og fremgang for mennesket. Det giver bedre resultater for alle på lang sigt. People Company holder til på Lyngebækgård i naturskønne omgivelser tæt på Hørsholm og løser opgaver for en bred vifte af danske virksomheder inden for rekruttering, organisationsudvikling, strategi- og forandringsprocesser, ledersparring og ledergruppeudvikling samt teambuilding.  Læs mere på www.peoplecompany.dk

People Company ApS
Lyngebækgårds Allé 8-10
DK -2990 Nivå 
+45 7022 1711
 



 

© 2021 People Company ApS.
webshop.io Content Management System.
HTML5 / CSS3